Tényleg a sikeredet szolgálja weboldalad, vagy csak egy névjegykártya?

Tényleg a sikeredet szolgálja céged weboldala vagy csak egy digitális névjegykártya?
 
Magyarországon a céges weboldalak egy “tudjuk le minnél hamarabb és olcsóbban” dologgá váltak az elmúlt pár év során.
 
Épp ezért ha azt mondom, hogy fektesd erőforrásaidat egy prémium minőségű weboldalba, lehet furcsán hangzik.
De mi lenne, hogy ha a weboldaladra úgy tekintenél, mint egy automatikusan működő, hűséges ügyfélszerző katonádra?
Bizony, egy jó weboldal egy jól célzott internetes hirdetéskampánnyal párosítva a fő ügyfélszerzési forrásoddá válhat.
 
Ez a három lépés szükséges az >>automatizált<< ügyfélszerzéshez:
1) Egy jó Google, és/vagy Facebook hirdetéskampány
2) Egy jó weboldal, marketing szempontok alapján megtervezve, itt a leendő ügyfelek megadják a telefonszámukat és az e-mail címüket
3) Fel kell keresned a weboldallal begyűjtött leendő ügyfeleidet
 
Ezel a három lépéssel felépíthetsz magadnak egy olyan marketing gépezetet, ami a céged méretével együtt tud nőni, hisz az egyetlen korlátod az, hogy mennyit költesz hirdetésekre.
Azt is elmondom, hogyan tudsz nekikezdeni.
 
Először is el kell döntened, hogy Google vagy Facebook hirdetést fogsz használni.
 
A Google hirdetés esetében kereséseknél fog megjelenni a weboldalad, ami egy nagy előny, hisz aki meglátja ezt a hirdetést, nagy valószínűséggel eleve érdekelt lesz a szolgáltatásodban.
A hátránya viszont, hogy ha nem keres senki a szolgáltatásodra, akkor nyilván senki nem fogja látni a hirdetést, így pl. új termékek bevezetése esetén semmi értelme nincs a keresési hirdetések használatának.
A Facebook hirdetés nagy előnye, hogy neked csak ki kell választani a célközönséget, és a Facebook meg fogja célozni őket hirdetéseiddel, nekik nem is kell rákeresni semmire. A célzás iszonyatosan pontos lehet, mivel a Facebook bizony sokkal több adatot tud mindannyiunkról mint azt gondolnánk, így ezzel nem lesz problémád.
 
Ebben a rövid kis bejegyzésben nem tudok belemenni részletesebben a Google Ads, és a Facebook Ads használatába, de az interneten sok jó tartalom van erről, vagy akár rám is írhatsz:)
 
 
A weboldalad:
 
Fontos szempont, hogy az interneten tényleg bárki csaló lehet, ezért az emberek minden online első benyomásnál sokkal szkeptikusabbak, mint mondjuk élőben.
Épp ezért a weboldalad designjának és tartalmának mind lenyűgöző professzionalizmust kell sugározniuk, hogy jó első benyomást keltsenek a cégedről, és hitelességet tegyenek mögé.
Ezt jól megírt tartalommal, minőségi képekkel és letisztult designnal tudod elérni.
 
Fontos, hogy jól láthatóvá tedd a kapcsolatfelvételi űrlapod, helyezd el minnél több helyen, és sok gombot helyezz el, ami oda mutat.
Ez azért fontos, mert így a kapcsolatfelvétel egy sokkal tudat alattibb döntéssé válik, így a weboldalad nem csak profibbnak tűnik, de több ügyfelet is fog hozni.
 
Azt is vedd figyelembe, hogy az emberek nem úgy olvasnak egy weboldalt mint egy könyvet, hanem inkább úgy mint egy óriásplakátot az autópálya mellett 130 km/h-nál.
Írd újra a szöveged többször is, minnél rövidebbre, valamint ahol csak lehet használj képeket, felsorolást, vagy ikonokat az információ átadásához, így biztosíthatod hogy a leglustábbaknak is átjöjjön a marketing üzeneted.
 
Az is fontos, hogy miről írsz: a legtöbb termékkel és szolgáltatással kapcsolatban mind vannak félelmeik az ügyfeleknek, próbálj olyan tartalmat írni, ami ezeket eloszlatja, valamint bizalmat épít a céged iránt, és nem csak a terméked/szolgáltatásaid részleteiről beszél, hanem inkább annak az előnyeit támasztja alá a részletekkel.
 
Ha ezeket az elveket betartod, jó dizájnt csinálsz a weboldaladhoz, könnyű helyre teszed az űrlapod, jó tartalmat írsz és röviden, akkor olyan weboldalad lesz ami hatékonyan változtatja megkeresésekké a hirdetésekért fizetett Forintjaidat, így pedig akadály nélkül növelheted tovább cégedet, hisz az ügyfél áramlat csapja tulajdonképpen a te kezedben lesz.
 
Ha jó ötletnek tartod, de nincs időd rá, vagy inkább csak egy profira bíznád ezt a feladatot, akkor van egy jó hírem:
A 4webnél már 200 000 Forinttól kezdődnek a prémium weboldal csomagjaink.
Keress fel az alábbi linken, amíg ilyen kedvező áraink vannak!
https://4web.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Add meg itt a címsor szövegét

Menü bezárása